O importantă întâlnire de management educațional de proiect, intitulat „Digital Competence in Action” (Competențe digitale în acțiune) cu durata de trei ani (2017-2020), coordonată la nivel național de Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița  s-a încheiat vineri, 29 martie, după o săptămână de program, prin activitatea de jurizare a materialelor de profil realizate de elevii cuprinși în proiect, gazda fiind Casa Corpului Didactic (CCD) Dâmbovița. Potrivit ISJ Dâmbovița, este vorba de o întâlnire de management de proiect în care au fost prezenți 16 reprezentanți ai autorităților regionale și ai instituțiilor partenere, în care s-a analizat progresul proiectului, s-a discutat planificarea activităților transnaționale și locale pentru ultimul an de proiect și posibilitățile de extindere a colaborării între instituțiile din cele trei state europene, respectiv, Spania, Regatul Unit și România. La activitate au participat 31 de cadre didactice din cele două țări partenere, acestea observând,participând și implicându-se în activități demonstrative dezvoltate în școlile și instituțiile din proiect, respectiv, CCD, CN „C. Cantacuzino”, Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu, ambele din Târgoviște, Șc. Gimnazială „Șerban Cioculescu” Găești și Asociația Newprojects. Scopul proiectului este de a-i pregăti pe elevi pentru piața muncii prin crearea și integrarea resurselor digitale în activitățile didactice, oferirea de oportunități de dezvoltare profesională pentru cadrele didactice, de a le pregăti pentru activitățile la clasă și pentru propria lor carieră profesională, dar și de a pregăti părinții și membrii comunității în acest domeniu aflat în permanentă schimbare. „Proiectul are, pe lângă componenta proprietății intelectuale, și alta a securității folosirii internetului, componentă a părinților”, ne-a declarat inspectorul pentru proiecte educaționale și programe europene , prof. Valentin Stancu, purtător de cuvânt al IȘJ Dâmbovița, care a subliniat că prin proiect, pentru părinți,  se încearcă și crearea unor cunoștințe de bază care să-i ajute în a ști să verifice siteurile accesate de copii, aceasta pentru a-i feri de unele pericole ce le pot întâmpina navigând pe internet. „Atunci există activități cu părinții astfel încât aceștia să capete măcar competențe de bază, în cazurile în care ele nu există”, a afirmat prof. Valentin Stancu. „Mai ales pentru anul următor există întâlniri cu acest scop”, a precizat inspectorul școlar.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here